סוגי מערכות פריוריטי
- קזז שי
- 9 ביוני
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 16 באוג׳
מערכת הפריוריטי משווקת בשלוש תצורות עיקריות, התצורה נקבעת בהתאם לגודל העסק, מספר משתמשים, רמת הביצוע ודוחות, מודלים אותם אפשר להוסיף, אפשרויות ממשק למערכות חיצוניות.
רוב המערכות יושבות על שרת של פריוריטי או שרת חיצוני אשר מגבה את הנתונים באופן רציף, כך ששימוש בפריוריטי חוסך את עלויות רכישה/שימוש בשרת חיצוני ועלויות הכרוכות בהפעלת השרת .

פריוריטי לעסקים קטנים - Priority Zoom
מערכת אשר פותחה במיוחד לעסקים קטנים, זו המערכת הנפוצה ביותר כיום, ומספקת פתרון שלם, קל ופשוט לניהול העסק, המערכת יושבת על ענן וניתן להתחבר אליה עד חמישה משתמשים, המערכת מכילה את כל התהליכים העסקיים הדרושים לעסק קטן, הנהלת חשבונות, ספקים לקוחות, ניהול מלאי, הרכבות, פרויקטים, שיווק ומכירות, ניהול משאבי אנוש מערכת CRM , ניהול סוכנים וסניפים ועוד.
פריוריטי לעסקים בינונים - Prioriy PRO
מערכת מושלמת לניהול הארגון, הגרסה המסחרית שמכילה עשרות תכונות מתקדמות בתחומי ניהול, מערכת CRM לשיווק וקשרי לקוחות, ניהול סוכנים, סניפים וקבלני משנה, פרויקטים, הנהלת חשבונות, תקציבים ומרכזי רווח, תכנון רכש וניהל ספקים, ניהול מחסנים ומלאי, הרכבות ועצי מוצר, סנכרון יומנים ומיילים, ניהול משרד ודוחות מנהלים. מיועדת לגופים תעשייתיים, מסחריים, ציבוריים וחברות הייטק.
פריוריטי לארגונים גדולים - Priority Industrial
מערכת מושלמת למפעלי ייצור, מכילה עשרות תוכנות המתמקדות בניהול וניהול הייצור, מאפשרת למנהלי הארגון את היכולת לפקח על כל ההתנהלות השוטפת מערכת פיננסית מורחבת לתחשיבי עלויות ייצור לפי עצי מוצר וזמן עבודה/הרכבה, מכירות ושיווק CRM כולל ניהול לקוחות, רכש וספקים, ניהול מלאי ומחסנים, ניהול ריצפת יצור ובקרה, יבוא/יצוא, תכנון רכש MRP, ניהול משרד ודיווחי מנהלים, דוחות יצור וכספים, ניהול פרויקטים, משאבי אנוש, שירות לקוחות ועוד. מערכת זו מיועדת לארגונים גדולים ומפעלי ייצור עם תהליכים מורכבים.
.png)




תגובות